Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
March 25, 2013
Image Size
496 KB
Resolution
900×1278
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
29,144 (16 today)
Favourites
319 (who?)
Comments
32
Downloads
422
×
Blair Dame Vs Tina Pg10 by magion02 Blair Dame Vs Tina Pg10 by magion02
First off! I need your support in FB group page [link] ^^ Do like our page okay guys!!!

Alright

Here is pg10 for Blair Dame Vs Tina!

Back to page 1


Pg11




Hope you all like it!

cheers,
magion02


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

IF YOU ARE INTERESTED IN COMMISSIONING. VISIT >>[link] <<

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Add a Comment:
 
:iconult-rugal:
Ult-Rugal Featured By Owner Apr 8, 2013
Oh, a new challenger, huh? Looks like this bout's only get more intense now.
Reply
:iconramsusxiii:
RamsusXIII Featured By Owner Mar 29, 2013
Three count? Did Tina just lose cause her shoulders are down while applying the submission?
Reply
:icondixieiv:
DixieIV Featured By Owner Mar 26, 2013
o.o thouse are lisa legs/eyes.
Reply
:iconshinjojin:
Shinjojin Featured By Owner Mar 26, 2013  Hobbyist Writer
Nooooooooo!!!

Blair, you can't lose to her! YOU CAN'T! ;_;

Great job as usual btw.
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Mar 26, 2013
Haha sometimes the strong one has to feel some real pain XD Thank you!!!
Reply
:iconuo90876:
uo90876 Featured By Owner Mar 26, 2013
Oh man, I think Tina had won many of our hearts with this performance already. She is definitely my new idol, sexy, strong, smart :D

Plus, a female wrestler wrestling in her undies is just too sexy... Lol
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Mar 26, 2013
Tina's strong and brutal :)
Reply
:iconmbishop2050:
mbishop2050 Featured By Owner Mar 26, 2013
Terrific finish to the match, but who could the new character be, Lisa from DOA or maybe the Anesthesia character from Rumble Roses? Excellent artwork and an excellent storyline so far as well.
Reply
:iconweasleking:
WeasleKing Featured By Owner Mar 26, 2013
Not to nit-pick or anything, but why would the announcer go "1, 2, 3!" on a Submission? ...Unless it was supposed to be a screw-job type of deal? I'dunno, I love this picture regardless! (Plus, I look forward to seeing a tan-skinned honey laying the smack down on Tina!)
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Mar 26, 2013
Haha It wasnt a pin actually , maybe I should make them count the other round . It is a crowd countdown interaction for Tina's finishing move ^^;
Reply
:iconhigashiyamadenbe:
HigashiyamaDenbe Featured By Owner Mar 26, 2013
:facepalm: This makes no sense whatsoever: You're not supposed to count to 3 during a submission hold and for that matter, isn't this an MMA match? If it is then pin fall wouldn't even be a condition for victory.
Reply
:iconluvcartoonladies:
LuvCartoonLadies Featured By Owner Mar 26, 2013
==0_0== WOW!!! Now that is one wicked Bow and Arrow move! It seems that Tina won... but who be scoping her out after her win?
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Mar 26, 2013
haha next page is out!
Reply
:iconsk701982:
sk701982 Featured By Owner Mar 26, 2013
I like to take a guess hrmmm
I think its Christie from DOA
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Mar 26, 2013
Nup!! Next page's out!
Reply
:iconsk701982:
sk701982 Featured By Owner Mar 26, 2013
:) thanks I just saw it.
Reply
:iconmastersaruwatari:
MasterSaruwatari Featured By Owner Mar 25, 2013  Student Writer
what a submission,
Reply
:iconvitezislav:
Vitezislav Featured By Owner Mar 25, 2013
Tina is awesome and wow at the last image :)
Reply
:iconironbloodaika:
IronBloodAika Featured By Owner Mar 25, 2013
Ding ding ding! Go Tina!
Reply
:iconanotherguttersnipe:
anotherguttersnipe Featured By Owner Mar 25, 2013
Wait, that was a pin?
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Mar 26, 2013
Not exactly a pin XD just a countdown interaction with Tina's finishing move
Reply
:iconcomochingan:
comochingan Featured By Owner Mar 25, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Sure was, just look at how Tina's shoulders are down flat on the mat. Same thing happens when the Mexican Surfboard is applied, the person applying the hold can get counted out.
Reply
:iconkaijuduke:
KaijuDuke Featured By Owner Mar 25, 2013
Happy to see Tina won! Though does this mean she's facing someone new now or another match between 2 new fighters will start? Or is the newcomer here to acquire Blaire for some reason?
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Mar 26, 2013
:3 just wait... haha
Reply
:iconvexedzero:
VeXeDZERO Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
Seriously doubt Blair would lose to Tina haha
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Mar 26, 2013
Haha Blair is strong! but oh well XD
Reply
:iconvexedzero:
VeXeDZERO Featured By Owner Mar 26, 2013  Student General Artist
Blairs just...Cooler? I dunno, im not a big fan of fighting games anymore, used to be.
Reply
:iconcarlos1976:
carlos1976 Featured By Owner Mar 25, 2013
interesting,Blair loses,but ,who will be the next challenger?,i guess we shall know it in a next pic
Reply
:iconhavik69:
Havik69 Featured By Owner Mar 25, 2013
Wait a minute, seems like this is gonna get more intense!
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Mar 25, 2013
Oh yess! :D
Reply
:iconpmurphy90s:
PMurphy90s Featured By Owner Mar 25, 2013
Wonder how long this will go on for?

Not that I'm complaining or anything ;)!
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Mar 25, 2013
Not gonna end so soon! :)
Reply
Add a Comment: