Shop Mobile More Submit  Join Login
Blair Dame Vs Tina Pg3 by magion02 Blair Dame Vs Tina Pg3 by magion02
Hey there !

Here's Page 3 of Blair Dame Vs the American Girl from Dead Or Alive , Tina Armstrong in a MMA match!

Missed out Pg 1? Read them here


Pg 4


Hope you all like it!

cheers,
magion02


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
I need your support in FB group page [link] ^^ Do like our page!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

IF YOU ARE INTERESTED IN COMMISSIONING. VISIT >>[link] <<

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Add a Comment:
 
:iconpyromania101:
Pyromania101 Featured By Owner Feb 2, 2013
I wish her ass had connected with the body.
Reply
:iconult-rugal:
Ult-Rugal Featured By Owner Dec 9, 2012
LOL, not quite the landing Tina was hoping for. But that's quite the impressive comeback by dear Blair here. Never to be underestimated, that's for sure.
Reply
:iconalzerak:
Alzerak Featured By Owner Nov 28, 2012
Thank god blair dodged, Tina's little 'butt bomb' would have finished her for sure x3
All the same, very good work as usual
Reply
:iconuo90876:
uo90876 Featured By Owner Nov 25, 2012
ouch, it looks like Blair wants to break her legs in the last scene
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Nov 26, 2012
Haha not quite :P
Reply
:iconluvcartoonladies:
LuvCartoonLadies Featured By Owner Nov 25, 2012
==0_0== WOW!!! Was Tina going for a butt drop?! I hope so!
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Nov 26, 2012
XD Maybe not!
Reply
:iconsk701982:
sk701982 Featured By Owner Nov 25, 2012
it be cool if Tina could use a bearhug or torture rack wrestling move. too bad it not in the game. Hope Tina wins :D
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Nov 26, 2012
Yeah those are part of wrestling too wonder why she never uses them :P
Reply
:icondixieiv:
DixieIV Featured By Owner Nov 25, 2012
O.Owhat the -wonders what blair up to-
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Nov 26, 2012
Hehe! For a combo attack :P
Reply
:icondixieiv:
DixieIV Featured By Owner Nov 26, 2012
uh ok?
Reply
:iconkiske-otoko:
kiske-otoko Featured By Owner Nov 25, 2012
nice *-*
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Nov 26, 2012
^^
Reply
:iconkiske-otoko:
kiske-otoko Featured By Owner Dec 2, 2012
Welcome ^^
Reply
:iconargeiphontes:
argeiphontes Featured By Owner Nov 25, 2012
I love the movement illustration and angle on the second last shot.
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Nov 26, 2012
The boobie shot? XD
Reply
:iconargeiphontes:
argeiphontes Featured By Owner Nov 27, 2012
um yes that one. haha. But not for that reason.
Reply
:iconmastersaruwatari:
MasterSaruwatari Featured By Owner Nov 25, 2012  Student Writer
drop toehole oh boy....better counter it with a reverse figure four leg lock.
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Nov 25, 2012
Haha ^^ Will see!
Reply
:iconlamplighter1968:
Lamplighter1968 Featured By Owner Nov 25, 2012
Blair's not giving up, even though it's been a one-sided fight so far :-)
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Nov 25, 2012
:) Definitely! Its blair after all :D
Reply
:iconlamplighter1968:
Lamplighter1968 Featured By Owner Nov 25, 2012
True enough....she may be cute, but she's fiesty!
Reply
:iconbolorny:
bolorny Featured By Owner Nov 25, 2012
Tina missed her butt-drop, that got to hurt :p
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Nov 25, 2012
Haha yeah i know right :D
Reply
:iconhanabishihideaki:
HanabishiHideaki Featured By Owner Nov 24, 2012
omg this is epic! ground and pound?
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Nov 25, 2012
Haha yes ^^
Reply
:iconweasleking:
WeasleKing Featured By Owner Nov 24, 2012
I'm sensing that Blair's gonna lock in a Sharpshooter in the next pic... Maybe a Lion-Tamer? Either way, this is FABULOUS!
Reply
:icondixieiv:
DixieIV Featured By Owner Nov 25, 2012
she cant use a sharpshooter since she needs to use her hands to do or a boston crab etc.
the only thing blair can do is eather a figure 4 leg lock or headscissor hold.
{course there diffrant types of headscissors so up to you which version she uses}.
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Nov 25, 2012
;D could be!
Reply
:icondekatechxtreme:
DekaTechXtreme Featured By Owner Nov 24, 2012  Hobbyist General Artist
I just realized something... its an MMA fight!
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Nov 25, 2012
Lol yes it is
Reply
:iconblueharbinger:
Blueharbinger Featured By Owner Nov 24, 2012  Hobbyist General Artist
Aaaaand...gotcha! How do you manage to come up with this stuff?!
Reply
:iconmagion02:
magion02 Featured By Owner Nov 26, 2012
a Sweet idea from a friend :P
Reply
:iconblueharbinger:
Blueharbinger Featured By Owner Nov 26, 2012  Hobbyist General Artist
Ah, I see! Well, your work is really inspiring, miss! Keep up the awesomeness! :)
Reply
:iconironbloodaika:
IronBloodAika Featured By Owner Nov 24, 2012
No, Tina! D:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 800 × 1136




Details

Submitted on
November 24, 2012
Image Size
441 KB
Resolution
800×1136
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
34,135
Favourites
405 (who?)
Comments
36
Downloads
625
×